Svensk kille söker svenskar att lira med :)

Discussion in 'Call me maybe?' started by Rowe, 2013-09-18.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rowe

Rowe Shipwrecked

Tja,

Jag är 24 år bor i sthlm söker folk att lira med, jag spelar dock bara 3d person :)

Hör gärna av er!

2. Fekke

Fekke member of SCUM Leaderboard

Du kan joina oss att lira med :) kör på SE5 och SE9 :) kan lägga till mig på skype fekkish

3. Rowe

Rowe Shipwrecked

fan jag kör på SE3, det är ju mest folk där :p

4. Fekke

Jo men det är gamla mapen, trevligt med den nya.
    Men bara säga till om du vill lira så kan vi/jag lira en sväng :) är öppen för förslag

5. RoBo DaVe

RoBo DaVe Shipwrecked

Jag skulle behöva nån o lira med jag me ;-) Har spelat i ALPHA men dom lirar aldrig längre så jag är gärna på iaf de finns rum för en till :)

Fekke likes this.
  6. Flugsaft

Flugsaft Shipwrecked

Tjenare jag söker en clan eller några att spela med i dayzero! är 23 år gammal ! vill helst lira med 18,25,30 år gamla folk !

har lirat ett tag men tagit ett uppehåll men känner att de vore kul att dra igång igen om man har några att lira med. Jag spelar in och gör youtube videos med så det vore trevligt om ni inte har något emot det :)

Här har ni videos jag gjort:
    osv..

De här är inte min nuvarande youtube kanal längre dock! har gått över till denna kanal:
    http://www.youtube.com/channel/UCQ5MoyRxxjYCIGZvbYnguagiallafall vore trevligt o joina lite trevligt folk och dominera på alla fronter!

Flugsaft over n out lol!

Fekke likes this.
  7. Fekke

Vi finns alltid tillgängliga :) nästan alltid någon som kör.
    De flesta jag spelar med kör helst på SE9 eller SE5, men går ju alltid spela lite varstans. Ni kan lägga till fekkish på skype så kan vi snacka vidare ikväll kanske.
    Vi ska förmodligen leta upp någon ts, raidcall server också som vi kan använda.

8. Flugsaft

Flugsaft Shipwrecked

Nice addar dig fekkish på skype då! hur många är ni? :-D

9. Fekke

Igår va vi 7 personer.. Håller på att arta sig. Men vi behöver sätta oss i TS. Har en server så ska bara få folk att komma dit.

10. naZyo

naZyo Scavenger Leaderboard

tjena skulle oxå vilja spela med lite svenskar :-D är rätt så ny på dayz så de skulle vara tacksamt med lite guidning :-D btw är inte helt usel :p

11. Hanness

Hanness ZNU bitch Leaderboard

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice