~~ Post Your Random DayZ Videos Here ~~

Discussion in 'Cool story, bro.' started by Hombre-CZ-, 2013-08-11.

  1. hahahah ejected a few sec 2 late, glad 2 see I hit the camo atleast :-D

    edit: btw, the glider is immune 2 bullets and so is the player driving it ;-)
     
    joeymofo likes this.
  2. as if we thought u could hurt the player just not the glider
     
    LeBron likes this.
  3. and thats why they are gonna remove it in the next patch
     

  4. We hope so! :-D
     
  5. Allfreakstar

    Allfreakstar Shipwrecked


    Holy fucking shit, that was pitch perfect.
     
  6. joeymofo

    joeymofo Survivor

    HAHA I TOLD U NOT TO WASTE BULLETS ON THAT NOOB DONNY HE WAS INVINCIBLE
     
  7. Very nice vid. Was a complete clusterfuck at some points on DE1 last night. After I managed to kill papsh I legged it passed South Barracks and up West hill. Had no idea it was 2 squads fighting each other!
     
    Donny D likes this.
  8. MadMax, osten, Crowen and 1 other person like this.
  9. papsh

    papsh Pig Shooter Leaderboard

    we knew that someone was around the sniper hill cause of the zombies and i was almost sure that this guy is gonna take the chance to kill me while i was suppresing. and you did :)
     
    YarwoodUK likes this.
  10. Where were the zombies spawning? I was outside the wall on the south of the hill, waiting on you guys moving. I didn't even see the two crossing the field I just heard your shots and moved up to the gap in the wall to spray your feet
     
  11. papsh

    papsh Pig Shooter Leaderboard

    i think you spawned the zombies near the gate and then you moved south right?
     
    YarwoodUK likes this.
  12. Ahh yeah i thought running up there might have distracted you so I gave it a try then moved to south wall.
     
  13. Totte

    Totte Stalker Leaderboard

    Cuddle, jackrobbx and YarwoodUK like this.

  14. These people are merely potatofarmers that shoot intruding zombies on their cropfields. They are yet to see the light of beautiful headstomping show-no-mercy pvp.
     
    Crowen, Cuddle, jackrobbx and 2 others like this.
  15. Cuddle

    Cuddle Scavenger Leaderboard

    wow...what's wrong with those kids on reddit? They act like you were bringing a porn mag to a church.

    MRW reading their posts..
     
  16. that saw spray mate haha it hurt me watching it :) nice vid
    haha didn't see that coming haha good one :)
     
    Donny D likes this.
  17.  
    osten, AD_, papsh and 2 others like this.

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice