The black SUV

Discussion in 'Cool story, bro.' started by Stekarn, 2012-08-24.

1. Stekarn

Stekarn Scavenger Leaderboard

Hittade SUVn brevid en deerstand när jag var uppe på en skogspromenad i norr, tog den och körde ner på kusten där jag plockade upp en kille från [axe] och någon annan random. Så bestämde vi oss för att åka rakt igenom elektro för att träffa en kompis till han som inte var från [axe].
    Vi kom till brandstationen innan vi blev beskjutna och däcket gick sönder, då brast det ut i eldstrid som tyvärr slutade med att vi dog allihopa (tror jag).

Sprang sedan tillbaka och försökte hitta delar till bilen då jag stötte på en av killarna igen och vi teamade upp med några för att försöka laga bilen och dra men vi insåg fort att den var stulen redan.. :-(

Någon härifrån som har den nu kanske? :-D

EDIT: kul att träffa på er alla som var där, förutom han med m1014 som skulle vara jätterolig och skjuta alla i slutet.

2. Mike_Oxlong

Mike_Oxlong Survivor

Vi som sköt sönder bilen lagade den och använder den nu för att utforska världen!
    Men den är väl borta när man loggar in nästa gång :-(

3. Phil_Mchunt

Phil_Mchunt Shipwrecked

Tack för SUVn!
    KING IN THE NORTH!

4. Stekarn

Den kommer hamna i min ägo igen förr eller senare!

Njut medan ni kan ;-)

5. Mike_Oxlong

Mike_Oxlong Survivor

Du kan få bli min hollywood-fru och åka i baksätet 8->

6. Stekarn

Ja visst, fast bara om jag får vara tungt beväpnad [-O<

7. Kill_Gates

Kill_Gates Guest

Den har elhissar till rutorna, sweet. :)

8. Stekarn

Fy för er tjuvar!! =(( :-(

9. Kill_Gates

Kill_Gates Guest

10. Stekarn

Ni skall allesammans dö en plågsam död (PÅ DAYZ SÅKLART) för ert dåd.

Im coming for you
    B-)

11. joppe

joppe Shipwrecked

finns den på 10an också??

12. Phil_Mchunt

Phil_Mchunt Shipwrecked

If you come to Phil Mchunt i will be very satisfied. ;-) :-D

Vet ingenting om se10

13. Tansien

Tansien Administrator Leaderboard Staff Member Administrator Forum Moderator

Japp, det ska den göra! xD

14. Mike_Oxlong

Mike_Oxlong Survivor

Som väntat hittade någon den medans jag låg o sov i baksätet!
    Järnspikar ~X(

15. "[03:04:33] [N.W.A] Phrow: vi har SUV fan va fräsch den e"

16. SlynOlof

SlynOlof Shipwrecked

Around mind midnight: So I was minding my own buissnes running to meet upp with some MG friends down at the beach. When i spotted a helikopter and I think 3 guys refuling it, close to pulkovo. So i get out my trusty M24 and pops one of them in the head. Panic breaks out for the rest of the surviving helo crew. They start the helicopter trying to get away, all While I am potshotting the rotor hitting it atleast 4 times. Sadly no crash.

They get away and fly south. Landing in balota, close to my friends that I was going to meet up with earlier. (probably[ picking up the guy I shoot, I was thinking).

So I decide to stick around and se if they would come back and get the body!?

A while later 2 guys shows up, one with an axe (the one i shoot erlier I suppuose) and his well geared friend.

After running around checking if the coast is clear they stop too loot the body. BAAM ! one more down.

I get the one with the gear. The axe wielding survivor starts running like crazy ziggsagging between my shots dissapering behind a house.

About 2 seconds later a Black SUV scrambles away from behind the same house.
    I think I got a shot in on the car.

First time I saw it, I got to say that Black SUV was pimp!

Be careful MG's got its eyes on it now ;-)

17. That SUV is more high value target than the chopper, but its the property of N.W.A and will stay. We might lend it to someone while were offline...

18. Mike_Oxlong

Mike_Oxlong Survivor

Full leather interior with lots of buttons for people to push. Good car or best car??
    Also whoever shot with m14 aim or dmr at us when driving away, you were like one shot short of exploding the entire SUV :-(
    The hull was completely red after some maniac with an m4a1(?) went full auto on us in cherno. Jelly much, m4a1douche??

Chariot of THE KING IN THE NORTH, one day we will meet again!

19. Kill_Gates

Kill_Gates Guest

The SUV will find its way back home so I can play with all the switches and buttons and whatnot. :-D

20. [MG] Vidar

[MG] Vidar Lawmaker

We're coming for it.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice